Når din bolig skal markedsføres unikt, så handler det udelukkende om, hvor mange der ser din bolig. Unikke visninger betyder, at det kun er din bolig som vises til en køber, som er i markedet for at købe og som søger noget, der ligner din bolig på mange opstillede punkter f.eks. pris, størrelse og beliggenhed. Hvis du tager en avis, som eksempel, så vises boligen blandt mange andre boliger i markedet. Det er ikke så tit at du vågner og avisen ligger ved din side. Det er ej heller så tit at du i frokosten lige læser avisen. I dag er mange på de sociale medier Facebook og Instagram, når de tager en pause fra arbejdet eller bare har brug for et break.
Her gælder det om at skabe så meget trafik på din boligplatform som muligt. Derfor har vi hos Karhof Bolig og Erhverv arbejdet med at skabe de bedste forudsætninger for dig, via Facebook, Instagram, Boligsiden, Boliga, Shine og vores egen hjemmeside www.karhofbolig.dk.

SHINE

Med få klik hjælper Shine dig med at ramme præcis de lokale købere, der finder den enkelte bolig mest attraktiv og rammer dem på de online platforme, hvor de færdes mest. Det gælder både anerkendte danske hjemmesider og de mest benyttede sociale medier – herunder Facebook og Instagram.
Teknologien bag Shine bygger på kunstig intelligens og er 100% automatiseret og derfor meget nemt at bruge. Platformen trækker automatisk indholdet fra vores hjemmeside ind i systemet og skaber samt placerer annoncerne mest hensigtsmæssigt. Dine annoncer placeres kun på anerkendte og godkendte, danske hjemmesider samt sociale medier.
Det er en let og præcis måde at drive online annoncering på, på tværs af multiple medieplatforme, hvor en avanceret algoritme sørger for at sammensætte det perfekte marketingmix for din bolig. På den måde opnår du den bedste performance og konverteringsrate, hvad end det er en din bolig, et åbent hus event eller en teaser.
På den måde sikrer vi, at du udnytter dit marketingbudget mest optimalt, når vi kun rammer den rigtige målgruppe for dig.